Önkiszolgáló módon lehet majd a Teslákat tesztelni
Svédországban nyitotta meg az első olyan tesztvezetési központját a Tesla, ahol az ügyfelek online foglalhatnak időpontot egy próbaútra, a legegyszerűbb módon egy QR-kódon keresztül. A szükséges tájékoztatást meg kell nézni egy kiválasztott kocsiban, és ezt követően távolról elindítják az autót, majd megkezdődhet a 30 perces tesztvezetés – anélkül, hogy a Tesla képviselője az autóban ülne.
Ez a rendszer is része a Tesla új értékesítési stratégiájának, amelyet az Egyesült Államokban kezdett meg, ahol a magas bérleti díjú helyszínekről, például bevásárlóközpontokból, az alacsony bérleti díjú létesítményekben található kiszállítási központok felé mozdult el. Emellett a vállalat a helyi üzletekben dolgozó tanácsadók helyett távolról elérhető értékesítési munkatársakat használ. Az amerikai autógyártó most ezt a stratégiát terjeszti ki Európában, hogy növelje az online értékesítést és tovább csökkentse a működési költségeket.