Így gyorsul 0-300 km/h-ra a Lamborghni Huracan „visszafogottan sportos” modellje a Tecnica
A Lamborghini Huracan Tecnica a Huracan Evo alapjaira épül, de a Huracan STO motorját kapta meg. Így az 5.2 literes, V10-es atmoszférikus motor 640 lóerőt és 565 Nm nyomatékot produkál, és a Lamborghini állítása szerint izgalmasabb hangja van magas fordulatszámon, mint az alapmodellnek.
Az autó újratervezett első lökhárítót kapott, amely a Sian és a Terzo Millenio koncepcióból merít ihletet. Az oldalablakok formáját finoman módosították, hogy az Essenza SCV12 megjelenését utánozzák.
A legnagyobb változtatás hátsó részen történt a szériamodellel szemben, itt a motorburkolat szénszálból készült, és függőleges hátsó ablakot kapott. Újak a hatszögletű kipufogóvégek, a lökhárító és a diffúzor, amely - a tetőhöz hasonlóan - karosszériaszínűre vagy feketére festhető.
A modell sajátja a hátsókerék-kormányzás, a nyomatékvektoros hajtásvezérlés, a karbon-kerámia fékek és az LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) integrált vezérlőrendszer – amelyek mind a Huracan Evo AWD-ből származnak, míg a versenyautósabb belső térre vágyó tulajdonosok választhatják a könnyűszerkezetes ajtópaneleket és a versenyzői biztonsági öveket.