A Tesla és az online vásárlás miatt újragondolták a Mercedes-Benz autószalonjainak koncepcióját
Dimitris Psillakis, a Mercedes-Benz USA vezérigazgatója az Automotive Newsnak arról beszélt, hogy olyan kisebb szalonokra van szükség, ahová bárki besétálhat az utcáról, aki információt szeretne. Az így elkészített atlantai szalon 185 négyzetméteres, és csupán két autó található benne.
„Márkanagykövetek” dolgoznak itt, akik digitális kijelzőkön mutogatják meg az érdeklődőknek a termékkínálatot, illetve tesztvezetést kínálnak.
Ha valaki megvenne egy Mercedest, akkor az atlantai szalonban van lehetőség digitális konfigurációra is, de papírmunka és a szállítás elintézéséhez már el kell mennie abba a hagyományos márkakereskedésbe, ahol szervízszolgáltatások is megtalálhatóak.
.@MercedesBenzUSA unveiled a digital-focused store redesign to dial down the high-pressure, transactional experience that has defined auto retail. The automaker is also experimenting with small-footprint showrooms in retail centers and service-only sites.https://t.co/PnsJNTC69P
— Automotive News (@Automotive_News) March 10, 2023