1100 lóerő talán már elég lehet a plugin hibrid kabrió Ferrariban
A Ferrari 2019-ben mutatta be aktuális hiperautóját, a 2013-ban kijött 963 lóerős hibrid LaFerrarinál is erősebb, kereken 1 000 lóerős SF90 Stradalét.
Ez az olasz gyártó első igazi plugin, vagyis elektromos hálózatról külsőleg tölthető hibrid modellje, mely hazánkban akár a zöld rendszám előnyeit is élvezheti, és amelynek 2020-ban érkezett meg a nyitható tetejű változata.
És a Mansory most elérkezettnek látta az időt a 450 ezer eurós (172 millió forint) kabrió felmérgesítésére – íme a Mansory F9XX Tempesta Celeste nevet kapott tuningverzió:
A szakszerű beavatkozást követően 1 100 lóerőre nőtt a csúcsteljesítmény, az eddigi 800 helyett pedig immár 980 Nm nyomaték áll rendelkezésre.
A 3 példányban gyártandó, rengeteg karbonszálas elemet felvonultató újdonság 0-100-as szintideje 2,5-ről 2,4 másodpercre olvadt, miközben a végsebesség 340-ről 355 km/h-ra nőtt.
Az elektromosan 14 másodperc alatt nyitható/csukható keménytető csukott állapotban mindössze 100 liternyi helyet foglal a sofőr és utasa mögött. A normál mozgatható keménytetőknél 40 kilogrammal könnyebb megoldásnak köszönhetően a Spider alig 100 kilogrammal nehezebb a Stradalénál.
A 7,9 kWh kapacitású lítiumion-akkumulátoros plugin hibrid rendszer révén tisztán elektromos, úgynevezett eDrive módban 25 kilométert lehet megtenni maximum 135 km/h sebességgel.