Üzent a Wizz Air a havazás miatt Londonban rekedt utasoknak
Havazott vasárnap az Egyesült Királyságban, Londonban és környékén is jelentős mennyiségű hó hullott, ami a földi és a légi közlekedést is megnehezítette. Az ebből fakadó problémák a többi légitársasághoz hasonlóan a Wizz Air érkező és induló járatait is érintették,
többet közülük törölni vagy jelentősen késleltetni voltak kénytelenek London-Luton és London-Gatwick repülőterekről.
Hétfői közlésük szerint erre azért volt szükség, mert a tömegközlekedést érintő fennakadások miatt a repülőtereken dolgozó személyzet tagjai képtelenek voltak eljutni a munkahelyükre, a több mint tíz centiméteres hó pedig akadályozta a gépeket a le- és felszállásban.
A Wizz Air azt írta: csapatuk mindent megtesz a működés helyreállítása érdekében, ám egyes tényezőkre, például az időjárási körülményekre nincs ráhatásuk. „A Wizz Air tájékoztatást küldött az aktuális helyzetről és a járatok átfoglalási lehetőségeiről azon utasai számára, akik közvetlenül a wizzair.com oldalon vagy mobilalkalmazáson keresztül foglaltak jegyet. A közvetítőkön, utazási irodákon keresztül foglaló utasoknak ezekért az információkért az érintett cégekhez kell fordulniuk” – magyarázták.
Hozzátették azt is, hogy helyi partnereikkel közösen már dolgoznak azon, hogy az Egyesült Királyságban rekedt utasok számára szállást biztosítsanak, ez azonban az egész országot érintő krízis következtében a vártnál hosszabb időt vesz igénybe.