Újra jön a legnagyobb állásbörze – toborozzon személyesen és online három napon át
Több mint 6 ezer álláskereső a sportarénában
Munkaadóként több okból is érdemes standdal jelen lenni. A kilátogató jelöltek vágynak a személyes találkozásra, a cégekkel való kapcsolatfelvételre, személyes benyomást akarnak szerezni a kiállítókról, megjelenésükről, ajánlataikról, termékeikről, az általuk vallott értékekről. Így a munkáltatói márka építésében is jelentős szerepet tölt be az esemény. A legtöbb álláskereső gazdasági, pénzügyi, kereskedelmi, műszaki, informatikai területen végeztek vagy hamarosan diplomáznak, illetve idegen nyelveket beszélnek. Ők a sportarénában több órát töltenek a standoknál, előadásokon, a cégek által szervezett programokon. Nyitottak, kíváncsiak, eljutnak hozzájuk a kiállítói marketingüzenetek. A vállalatok az ígéretes jelöltekkel akár helyben lebonyolíthatják az állásinterjúkat. A legutóbbi statisztikák szerint a tavaly őszi állásbörzére személyesen eljött álláskeresők 58 százaléka diplomás, 60 százaléka 40 év alatti – ebből 28 százalék 30 év alatti – volt. Felerészt férfiak, felerészt nők érkeztek. Túlnyomó többségük valóban állást keresett, mindössze 6 százalék válaszolta azt, hogy csak tájékozódni jött álláskeresési cél vagy váltási szándék nélkül.
Így lehet még hatékonyabb a kiállítói megjelenés
Munkaadóként egy sor marketingeszközzel növelhető a standra látogatók és az ott leadott önéletrajzok száma. Újdonság, hogy a kiállítók előadást is vásárolhatnak, emellett szponzorálható a tanácsadói vagy az előadói tér, kihelyezhető óriásplakát, padlómatrica, hangosbemondással felhívható a figyelem a stand egy-egy programjára, aktivitására, hogy csak néhányat emeljünk ki a lehetőségek közül.
A két állásbörze együtt biztosítja a legnagyobb elérést a munkaadóknak.
Válassza ki a vállalata számára leginkább megfelelő standot és megjelenést.
Bővebb információ és rendelés: https://allasborze.jobline.hu/kiallitoknak