-4° Budapest
2024 november 23., szombat
image

Újabb munkát kapott az állami kommunikációs pályázatokat sorra nyerő cég

Nettó 250 millió forint értékű közbeszerzést nyert el a New Land Media Kft. – vette észre az Mfor az uniós közbeszerzési értesítőben.

A cég feladata a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) hirdetéseinek és reklámjainak, valamint a hirdetések és reklámok, pr-anyagok nyomtatott, elektronikus és online megjelentetése lesz. A szerződés 2025 végéig érvényes, várhatóan 20 kampányt foglal magába.

Ez persze aprópénz ahhoz képest, hogy a legnagyobb kormányzati kampányokat lebonyolító New Land Media 2021-ben 80,3 milliárd forint bevételből 4,8 milliárd forint profitot ért el, az egyedüli tag, Balásy Gyula pedig másfélmilliárd forint osztalékot vett ki. Annak pedig másfél hónapja, hogy a Rogán Antal által felügyelt Nemzeti Kommunikációs Hivatal 75 milliárd forintos keretszerződést kötött a New Land Mediával és Balásy másik cégével, a Lounge Designnal gyakorlatilag a teljes állam kommunikációs feladatainak ellátására.