Tovább mérgesítették a 100 millió forintos új Maseratit
A Maserati 2020 őszén leplezte le vadonatúj fejlesztésű szupersportkocsiját, a 2000-es évek közepén mindössze 50 példányban gyártott és a Ferrari Enzóra épülő MC12 szellemi örökösének tekinthető MC20-at, mely Magyarországon mintegy 100 millió forintos alapárú modellből most egy új tuningverzió tűnt fel a színen.
A Mansory-féle MC20 elsősorban egyedi aerodinamikai csomagjáról, 1 centiméterrel ültetett futóművéről, illetve hangosabb sportkipufogójáról ismerszik meg. A 21-22 colos kovácsolt könnyűfém-felnis újdonság részletes specifikációi egyelőre ismeretlenek.
A felfelé nyíló ajtókat kapott kétszemélyes olasz típus alig 1,5 tonnát nyom a mérlegen, és ennek a tömegnek 41 százaléka nyomja az első, 59 százaléka pedig a hátsó kerekeket. A karbonszálas utascella mindössze 100 kilogrammos, a motor pedig 220 kilogramm tömegű.
A 4,67 méter hosszú és alig 1,22 méter magas MC20 középre szerelt 3 literes V6-os biturbó motorja házon belüli fejlesztés. A 90 fokos hengerszögű, 8000-es maximális fordulatszámú erőforrás egy nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltón keresztül 630 lóerős teljesítményt, illetve 730 Nm-es nyomatékot szabadít rá a hátsó kerekekre.
Az álló helyzetből 100 km/h-ra alig 2,8 másodperc alatt katapultáló rajtelektronikás Maserati 8,8 másodperc alatt tudja le a 0–200-at és a végsebessége 325 km/h.