Tovább feszített húr: 900 lóerős lett a BMW M5 CS
Az aktuális 5-ös BMW legerősebb gyári változata az M5 CS, amelynek motorházteteje alatt egy 635 lóerős teljesítményű, 750 Nm nyomatékú 4,4 literes biturbó V8-as erőforrás található.
Az összkerékhajtású és nyolcfokozatú automata váltóval szerelt sportszedán kereken 3 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra, és a 0–200-as sprint sem tart tovább neki 10,4 másodpercnél. Az alaphelyzetben 250 km/h végsebességű kocsi az opcionális M Driver's Package-dzsel akár 305 km/h-val is képes száguldani. © László Ferenc
A G-Power azokra is gondol, akik esetleg elégedetlenek lennének az M5 CS teljesítményével. Számukra készült a most leleplezett G5M CS Hurricane RR, íme:
A tuningcég szakemberei találtak még 265 extra lóerőt, illetve 300 extra Nm-t, így az újdonság motorja nem kevesebb, mint 900 lóerős és 1050 Nm nyomatékú.
A tuningolt M5-ös többek közt módosított vezérlő elektronikát, új intercoolert, hangosabb sportkipufogót, illetve az extra nyomatékot elviselő megerősített automata váltót kapott.
Az ültetett futóműves, 21 colos kerekeken gördülő G5M CS Hurricane RR végsebessége eléri a 333 km/h-t. A Magyarországon tavaly 60 millió forint feletti áron debütált M5 CS komplett tuningja átszámítva mintegy 47,5 millió forintba kerül.