Óriási a generációs szakadék, ki vásárol virágot nőnapra, és ki nem
Egyetlen nap alatt az átlagos havi forgalom több mint harmadát termelik a virágboltok március 8-án – számolt az Erste a saját ügyfeleinek bankkártyás forgalma alapján. Mint írták, a teljes nőnapi bevétel több mint kétharmadát a 35 év feletti férfiak fizetik.
A 26 év alatti férfiak ilyenkor háromszor annyi pénzt is kifizetnek a virágboltokban, mint más napokon, de ennek a nagy különbségnek az egyetlen oka az, hogy egyébként alig vesznek csokrokat.
Nyilván a nők nem épp nőnapon dobják meg a virágbolti forgalmat, de más napokon náluk is látszik a generációs különbség. A fiatal nők a velük egykorú férfiakhoz hasonlóan szinte alig vásárolnak virágot, az X generáció női tagjai már annál komolyabb vásárlói kört jelentenek.