Nincs benne szex, cserébe egy őrült nehéz feladatot kell megugrani – magyar valóságshow-t készített az HBO Max
Augusztusban leforgatta magyar valóságshow-ját az HBO Max. Egy spanyol formátumot vettek át, amelyben a résztvevő játékosoknak szokatlan kihívással kell szembenézniük ahhoz, hogy eljussanak a 30 millió forintos fődíjhoz. Meg kell építeniük egy 250 méteres hidat. Innen jön a műsor neve is: A hídban (The Bridge) egy csapat idegen találkozik a természetben, és ahhoz, hogy elérjék a főnyereményt, össze kell fogniuk. Ennél fogva ez a reality alapvetően egy stratégiai játékra épülő valóságshow lesz. A résztvevők csapatként futnak majd versenyt az idővel, miközben egyenként erkölcsi dilemmákkal is kell szembesülniük.
A produkció helyszíne a romániai Bélesi tó környéke volt.
Az HBO már régóta tervezte, hogy az amerikai HBO Maxon sikerrel futó realityhez hasonlóan itthon is megpróbálkozik a non-scripted műfajjal. Így esett a választás az öt országban, köztük Ausztráliában, Brazíliában és Angliában már ismert és szeretett A híd című formátumra.
“Úgy gondoltuk ez a történet jól fog rezonálni a nézők hétköznapi dilemmáival. A híd formátumban egy festői és szinte izolált természetben feszül egymásnak a közösség és az egyéni érdek, miközben a játékosok küzdelmével látványosan épül a nyereményhez vezető út" - fogalmazott Závorszky Anna, az HBO producere.
© HBO Max/The Orbital Strangers Project
A híd műsorvezetője a korábban újságíróként tevékenykedő, és az egyik legnépszerűbb youtuberként ismert Magyarósi Csaba lesz: “Nagyon tetszett ennek a műsornak az üzenete, hogy a szereplőknek össze kell fogniuk és közösen kell alkotni, megépíteni valamit a semmiből. Ez szerintem 2022-ben, Magyarországon különösen fontos és a műsor nézése közben talán mindannyian tanulhatunk valamit az együttműködés erejéről".
A produkciós és gyártási feladatokat a korábban a #maradjotthont, a Ninja Warriort, a Drágám, add az életed!, a 2021-es A nagy Ő, illetve az Összezárva Hajdú Péterrel műsorokat gyártó Free Monkeys Production végezte.