Nemsokára már a TikTokon is beszerezhetjük a kedvenc könyveinket
Az elmúlt években a kiadók egyre nagyobb sikerrel reklámozták könyveiket a TikTokon, többek között az olyan kötetek, mint az Taylor Jenkins Reid által írt Evelyn hét férje is nagyban köszönheti a népszerűségét a platformon kapott rengeteg ajánlásnak – írja a Guardian.
A #Booktok az egyik legtöbbet használt hasthag a közösségi oldalon, több mint 90 milliárd megtekintésnél jár, aminek a sikerén felbuzdulva a TikTok könyvkiadókkal és irodalmi fesztiválokkal is együttműködést létesített. Mindezidáig azonban a felhasználóknak nem volt lehetősége arra, hogy a közvetlenül az alkalmazáson belül vásároljanak könyveket.
Ezen fog most változtatni a TikTok, amely úgy döntött, hogy a HarperCollins UK és a Bloomsbury kiadókkal, valamint a WH Smith és bookshop.org könyvesboltokkal együttműködésre lépve orvosolni fogja a problémát.
A TikTokon már eddig is lehetett divatipari, elektronikai, szépségápolási termékeket, valamint friss és fagyasztott élelmiszert kapni, innentől fogva pedig könyveket is lehet majd.
A TikTok Shop e-commerce igazgatója, Patrick Nommensen szerint a döntés következtében az irodalomkedvelők könnyebben hozzájuthatnak majd a közösségi oldalon ajánlott könyvekhez, emellett pedig új együttműködéseket is kilátásba helyezett.