Már 700 lóerő felett jár a 100 millió forintos új Maserati
A Maserati 2020 őszén leplezte le vadonatúj fejlesztésű szupersportkocsiját, a 2000-es évek közepén mindössze 50 példányban gyártott és a Ferrari Enzóra épülő MC12 szellemi örökösének tekinthető MC20-at, mely Magyarországon mintegy 100 millió forintos alapárú modellből most két új tuningverzió tűnt fel a színen.
A 7 Design House a fejlesztés során elsősorban az aerodinamikára fókuszált.
A gyárinál 123 százalékkal nagyobb aero-hatékonysággal és komolyabb leszorítóerővel rendelkező újdonság kicsit könnyebb lett, a sportkipufogórendszer révén pedig 630 helyett immár 650 lóerőt állít csatasorba.
Az egyelőre ismeretlen árú tuning MC20-ból 25 példányt terveznek gyártani.
Az Edo Competition által kezelésbe vett Maserati MC20 705 lóerős teljesítményű, a 3 literes biturbó V6-os benzinmotor nyomatéka pedig az eddigi 730 helyett immár 800 Nm.
A 325-ról 330 km/h-re növelt végsebességű olasz szupersportkocsi 255/30 R21-es első, illetve 335/25 R22-es hátsó gumikon gördül.
A nyolcfokozatú automata váltós MC20 2,8 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, és 8,8 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 200 km/h-ra.