Magyarországon az erősebb és nagyobb aksis francia luxusszedán, a megújult DS 9
A Citroënből néhány éve kivált prémiummárka, a DS Automobiles 2020 elején mutatta be első luxusszedánját, a DS 9-et, melynek 225 lóerős alapmodelljéről nemrégiben részletes tesztben számoltunk be. Azóta felfrissítették a zöld rendszámos típust, melynek belépőmodellje mostantól nagyobb teljesítménnyel és hosszabb hatótávval támad.
Az E-Tense 225-öt váltó E-Tense 250 1,6 literes 4 hengeres turbós benzinmotorja az eddigi 180 helyett immár kereken 200 lóerős teljesítményt ad le, ami mellé 110 lóerővel száll be a villanymotor. Végeredményképp pedig az eddigi 225 helyett immár 250 lóerős rendszerteljesítményt kapunk.
Az akkumulátor kapacitása 11,9-ről 15,6 kWh-ra, az e-hatótáv 48-ról 61 kilométerre nőtt.
A Performance Line+ felszereltség esetén 20,6 millió forintos áron távozott E-Tense 225 utódjának, az E-Tense 250-nek 23,6 millió forint az indulóára.
A 27,4 millió forinton nyitó E-Tense 4x4 360 csúcsmodell összkerekes plugin hibrid hajtáslánca változatlanul 360 lóerős teljesítményű. Ez esetben a 200 lóerős benzinmotor mellett egy 110 és egy 113 lóerős villanymotor teljesít szolgálatot.