Hússzor többen fizetnek már elő a Spotifyra, mint ahányan Magyarországon élnek
A cég keddi bejelentése szerint a Spotify előfizetőinek száma a harmadik negyedévben elérte a 195 milliót – az előző negyedévhez képest 7 millió új fizetős felhasználóval gazdagodott a platform. Ez körülbelül egymillióval felülmúlta a cég várakozását, most viszont már úgy látják, hogy ilyen növekedési tempó mellett év végére elérhetik a 200 millió előfizetőt is.
A szolgáltatást ingyen alkalmazó, tehát a zenéket reklámokkal együtt hallgató, mintegy 273 millió felhasználóval együtt összesen 456 millió aktív havi felhasználója van jelenleg a streamingplatformnak – írja a Verge. Hogy értsük, mekkora ez a szám: az Egyesült Államokban és Kanadában együttvéve kevesebben laknak, mint amennyien zenét hallgatnak a Spotifyon világszerte.
A Verge megjegyzi, hogy a pozitív fejlemények ellenére, a tőzsdén nem szerepelt jól a Spotify, az aktuális negyedéves profitrátájuk (24,7 százalék) még így is két százalékponttal elmaradt attól, amit előzetesen vártak.