És bekövetkezett: itt az első elektromos Maserati
A 4,95 méter hosszú, 1,95 méter széles, 1,35 méter magas és 2,92 méteres tengelytávolságú újdonság 800 V-os elektromos hajtáslánca három darab 408 lóerős villanymotort és egy bruttó 92,5 kWh, nettó 83 kWh kapacitású akkumulátort vonultat fel.
A mintegy 445 kilométeres hatótávot biztosító telep maximum 270 kW-tal tölthető, és ideális esetben 5 perc alatt akár 100 kilométeres hatótávot is nyerhetünk.
A 761 lóerős, illetve 1350 Nm-es produkcióra képes zöld rendszámos olasz 2,7 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra, 8,8 másodperc alatt tudja le a 0-200-as sprintet és akár 320 km/h-val is képes száguldani. Az összkerék-hajtású Folgore tömege 2260 kilogramm.
A GranTurismo ezenkívül kétféle benzines változatban is készül. A hátsókerék-hajtású Modena mozgatásáról egy 3 literes biturbó V6-os egység gondoskodik, mely elsősorban 496 lóerős teljesítményéről, 600 Nm-es nyomatékáról, illetve hengerlekapcsolás funkciójáról ismerszik meg.
A 0-ról 100-ra 3,9 másodperc alatt katapultáló, nyolcfokozatú automata váltós Modena maximum 302 km/h-val képes hasítani.
A szintén csak hátul hajtott, 1795 kilogrammos Trofeóban lévő V6-os erőforrás 558 lóerőre, illetve 650 Nm-re képes, 3,2 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra, a végsebessége pedig 320 km/h.
A 20-21 colos kerekkel szerelt új Maseratik forgalmazása a jövő év második negyedévében kezdődik meg, az árak egyelőre ismeretlenek.