Erősebb zöld rendszámos és új sportváltozatban támad a Magyarországon legnépszerűbb BMW
A BMW 2018 őszén leplezte le népszerű SUV modellje, az X5 aktuális G05-ös generációját. A Magyarországon 2022-ben legnagyobb darabszámban értékesített BMW-ként jegyzett típus szépen lassan életciklusa feléhez közeledik, ez pedig azt jelenti, hogy hamarosan felvarrják a ráncait.
A várhatóan még a tavasszal piacra kerülő faceliftes BMW X5 külső designja várhatóan csak minimálisan fog változni, a komolyabb újdonságok a lemezek alatt kesznek keresendők.
A 32,1 millió forintos alapárú aktuális X5 45e-t az előzetes információk szerint az X5 50e váltja, mely 6 hengeres turbós benzinmotorra épülő plugin hibrid kivitel teljesítménye 394-ről állítólag 480 lóerőre nő.
A menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek, viszonyításképp az általunk is alaposan letesztelt kifutó modell 5,6 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, és maximum 235-tel képes gurulni.
Várhatóan érkezni fog egy új sportmodell, amely a jelenlegi M50i helyébe lép majd. Ennek az M60i típusjelzésű újdonságnak a mozgatásáról állítólag egy S68-as kódjelzésű új biturbó V8-as benzinmotor fog gondoskodni, mely jó eséllyel már lágyhibrid technikát vonultat fel, és amelynek teljesítménye 530 lóerő magasságában alakul.
A jelenleg 37,2 millió forintos alapáron kapható X5 M50i N63-as kódjelű 4,4 literes biturbó V8-as benzines egysége 530 lóerős, illetve 750 Nm-es produkcióra képes.
A non-plus-ultra kategóriás, 50,8 millió forintos indulóárú X5 M Competition hasonló adottságú S63-as motorja 625 lóerős teljesítményű, illetve szintén 750 Nm nyomatékú.
