Budapest
2024 november 14., csütörtök
image

Elismerte a Wizz Air, hogy a Madeirán rekedt utasok egy része nem, vagy csak késve kaphatott tájékoztatást

Az erős szél miatt nem tudott leszállni a Wizz Air gépe Madeirán április elején, ezért Tenerifén landolt. 240 utas várt a gépre, akiket átszállítottak Tenerifére, majd másnap visszavitték őket Madeirára, ahol tovább várakoztak anélkül, hogy tudták volna, mikor jutnak haza Magyarországra.

Noha a Wizz Air korábban azt kommunikálta, hogy két opciót is felajánlottak az utasoknak, most az RTL-nek elismerte,

azok az utasok, akik utazási irodán vagy közvetítőn keresztül vettek repülőjegyet, lehetséges, hogy nem, vagy csak késve kaptak tájékoztatást.

Csakhogy az egyik utas szerint ez sem igaz. Bölcsik István a Híradónak arról beszélt, ő közvetlenül a Wizz Airnél foglalt jegyet, de azt mondja, sem szóban, sem írásban nem ajánlották fel neki a jegyek átfoglalását.

Egyszerűen nem igaz az, amit a Wizz Air állít. Senkinek nem érkezett sem emailben, sem pedig sms-ben olyan üzenet, hogy átfoglalhatja a jegyét

- mondta Bölcsik István.

 

Az egyik utas arra panaszkodott, hogy a cég nem tett meg mindent annak érdekében, hogy hazaérjenek. A Wizz Air viszont azzal érvelt, ha a gép Tenerifén várja ki, hogy kedvezőbbé váljon az időjárás, akkor a géppel beütemezett járatokat törölniük kellett volna Budapestről. Az utasok végül kedd helyett pénteken, egy mentesítő járattal érkeztek Magyarországra.

Csaknem 200 utas most egy Facebook-csoportban beszéli meg, hogyan tovább.