Elérte a rezsiemelés az NKM telefonos ügyfélszolgálatát is
Bő harmadával nőtt az Nemzeti Közművek Energia Zrt. számára biztosított telefonos ügyfélszolgálati szolgáltatás ára – szúrta ki a Napi.hu az uniós közbeszerzési közlönyben. A több mint 36 százalékos költségnövekedés hátterében a kormány nyári rezsinövelésről szóló intézkedései állhatnak.
Az NKM számára ezt a szolgáltatást tavaly nyerte el 24 hónapra a Protocall 2009 Web-és Telemarketing Kft. 185 millió forintos ajánlattal, ám az energiaszámlákat érintő változások miatt jelentősen megnövekedett az ügyfélszolgálat terhelése,
a napi fogadott hívások száma közel 50 ezerre, a korábbi nyolcszorosára, a szolgáltatás díja emiatt pedig 185 millió forintról 253 millió forintra emelkedett.