Eddig sem volt gyenge a Porsche 911 Turbo S, de most még erősebb lett
A Porsche 2020 elején leplezte le a 2018 végén debütált aktuális 911-es generáció legerősebb kivitelét, a 650 lóerős, illetve 800 Nm-es nyomatékú biturbó 3,8 literes motorral szerelt, összkerékhajtású Turbo S-t, mely alig 2,7 másodperc alatt tudja le a 0–100-at, és a végsebessége 330 km/h.
Akinek esetleg még ez a Magyarországon 100 millió forinttól induló Porsche is túl gyenge lenne, annak érdemes egy pillantást vetnie erre a most leleplezett tuningváltozatra:
Az optimalizált turbókat, új köztes hűtőt, hangos sportkipufogót, módosított motorvezérlést és átprogramozott váltót kapott Manhart TR 750 nem kevesebb, mint 750 lóerőt szabadít rá az aszfaltra, a menetteljesítményekről azonban egyelőre sajnos hallgat a gyártó.
A motorban ennél vélhetően több is van, ugyanis az elődmodellből 850 lóerős, 0-ról 100-ra 2,4, 0-ról 200-ra 7,3 másodperc alatt katapultáló változat is készült.
A 21 colos kerekeken gördülő Manhart TR 750 futóművét 3 centiméterrel leültették, ezenkívül a fékrendszert is erősebbé tették.