Dízel és plugin hibrid változatokban is támad a vadonatúj 7-es BMW
A BMW által tavasszal leleplezett új 7-es széria első körben tisztán elektromos változatban, i7-esként vált elérhetővé, most azonban feltűntek a színen ennek a Magyarországon 52,1 millió forintos alapárú és általunk már részletesen bemutatott villanyautónak a belsőégésű motoros testvérmodelljei.
Az 5,39 méter hosszú és 3,21 méteres tengelytávolságú luxuslimuzin 740d xDrive kivitelében egy 3 literes soros 6 hengeres turbódízel motor található, melynek 300 lóerős teljesítménye, illetve 670 Nm-es nyomatéka egy nyolcfokozatú automata váltón keresztül érkezik meg a kerekekre.
A 48 V-os lágyhibrid technikával kiegészített 114 300 eurós (46,6 millió forint) alapárú újdonság 6,1–6,8 literes átlagfogyasztással kecsegtet, miközben 5,8 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet, a végsebessége pedig 250 km/h.
123 500 eurótól (50,4 millió forint) indul a 750e xDrive, melynek 3 literes soros 6 hengeres benzinmotorra épülő plugin hibrid hajtáslánca 490 lóerős, illetve 700 Nm-es produkciót ad elő. A 0-ról 100-ra 4,8 másodperc alatt felgyorsuló zöld rendszámos 7-es 18,7 kWh-os akkumulátora 78–87 kilométeres e-hatótávot tesz lehetővé.
144 000 eurón (58,8 millió forint) nyit az M760e xDrive nevezetű plugin hibrid csúcsmodell, melynek szintén 3 literes benzinmotorra épülő hajtáslánca 571 lóerőt, illetve 800 Nm-t ad le, ily módon pedig 4,3 másodperc alatt katapultálja a méretes limuzint álló helyzetből 100-as tempóra. Az elektromos hatótáv ezúttal 77–85 kilométer.