Bud Spencert és Babits Mihályt is megidézi Szűcs Krisztián dala, amihez most klip is készült
„A videót egy vizsgafilmnek készült, rólam szóló, etűdökkel tűzdelt portré snittjeiből készítette Vincze Kata. A Játékpénz témájához eléggé adta magát a burleszkszerű, néha Beatles-filmeket idéző jelenetek keverése a dokumentumfilmes, életszagú képekkel. A dal leltárszerű szövegét ellenpontozni akartuk egy olyan hangszereléssel, amiről gyerekkorunk Bud Spencer filmjei juthatnak eszünkbe.” – meséli a dalszerző-gitáros-énekes.
Szűcs első szólólemeze, mely a HS7 feloszlása után hét évvel készült el – miközben a zenészt láthattuk a Rájátszásban, a Budapest Bárban, a Szálinger Balázzsal közös Szűcsingerben, korábbi zenekarában, a NAZA-ban, és viccformációjában, a Rühös Foxiban is –, idén májusban jelent meg, és többnyire azokat a zenei hatásokat sorakoztatja fel, amiket a zenész eddigi pályafutása során megismerhettünk. Mindezeket foglalják keretbe Szűcs ugyancsak jellegzetes, az élet nagy, és kicsinek látszó, de fontos kérdéseit tárgyaló dalszövegei.
„Inkább gyerekdalos, naiv megközelítéssel próbáltam ötvözni az élet során elért „eredményeket” erősen megkérdőjelező szöveget, semmint valami komor, depresszív zenével.”, meséli Szűcs a Játékpénz című dalról, „Gondolom lesz, akinek feltűnik a refrénben a Mit tudom én, mi szeretnék lenni Babits-idézet. Gyakorlatilag gimnazista korom óta idegesített, hogy ez az óriási, szerintem már száz éve is refrénnek született bemondás a költő Ősz és tavasz között című versében, agyon van csapva egy szörnyű önrímmel, mi szerint Olvad a hó, tavasz akar lenni. Ezért a belső kényszernek engedve megírtam a saját rímpáromat a Babits sorhoz: A végén úgyse’ lesz nálam semmi”
És akkor íme a klip: