Brad Pitt beszáll a szépségiparba, uniszex arcápolási márkát dob piacra
Brad Pitt egy uniszex arcápolási márkával lép be a szépségiparba, illetve a kozmetikumok piacára – derül ki a színész a Vogue-nak adott interjújából.
A termékeket Pitt franciaországi szőlőbirtokán termesztett szőlőből kinyert antioxidánsokból készítik.
Pitt az interjúban azt is elárulta, hogy napi kétszer mossa meg az arcát, és kifejezetten figyel arra, hogy a bőre ápolt legyen. Elmondása szerint az arcmosásra exe, Gwyneth Paltrow vette rá. Neki is van egy arcápolási márkája, a Goop, ami Pitt szerint egy jelentős és jól működő birodalom, amiért csodálja a színésznőt.
Pitt elmondása szerint a Le Domaine Skincare nevű márkának nem ő lesz az arca, de minden termékért ő fog felelni.
Brad Pitt néhány napja szobrászként debütált.