11° Budapest
2024 november 05., kedd
image

Át kell alakítani a Heinz ketchuposüvegét a királynő halála miatt

Azon nyolcszáz élelmiszer- és italmárka közé tartozik a Heinz is, amelyeknek most, II. Erzsébet halála után el kell távolítaniuk termékeikről a „Royal Warrant” megjelölést – írja a Mirror. Ez egy olyan dokumentum, amely a mindennapokban felhatalmazza arra a gyártót, hogy a királyi címert felhasználva alakítsa ki termékei dizájnját.

A dokumentum logójában azonban szerepel egy olyan mondat is, miszerint „Őfelsége, a királynő rendelkezésére”, ezt viszont – mivel a királynő elhunyt – már nem lehet felhasználni többé.

A Heinz mellett így járt többek között a Twinings, a Bollinger, a Waitrose, valamint a Fortnum & Mason is, azonban valószínűleg a Heinz a legpechesebb: ők az Egyesült Királyságban értékesített palackjaik alján és tetején is feltüntették ezt a logót.