Alig marad valami az Aldi akciós újságjából: a megspórolt 5000 tonna papírból fizetésemelés lesz
Az Aldi hetente megjelenő, 40–48 oldalas szórólapja januártól kizárólag online formában lesz elérhető a weboldalon és az applikációban, a papíralapú szórólapból a vállalat csupán egy kétoldalas kivonatot fog országosan terjeszteni – írja az áruházlánc közleményében.
A kisebb méretű, papíralapú kétoldalas kiadvány az aktuális akciók kivonatát mutatja majd be, a vásárlók a lapon elhelyezett QR-kód segítségével találják meg az összes aktuális ajánlatot.
Az Aldi zöld megoldásainak köszönhetően 2021-ben és 2022-ben is elnyerte az „Az Év Környezettudatos Kereskedője” díjat. Az áruházlánc intézkedésének köszönhetően éves szinten közel 5000 tonna papírhulladékkal kevesebb keletkezik majd, emellett a szórólapok előállításának és szállításának megszüntetése költségcsökkentést is jelent az Aldi számára.
Mint írják, ez a megtakarítás lehetőséget biztosít a vállalatnak az áremelkedés fékezésére, illetve a munkatársak bérének további növelésére.