A Krémmániától a Geek & Gorgeous-ig: Rácz Judit csendes forradalma az okos bőrápolásért
A Krémmánia hőskorában még többször perrel fenyegették a cégek, ha nem veszi le a negatív véleményeket, de a weboldalt egykor hobbiból elindító Rácz Judit mindig visszaverte ezeket a támadásokat. A 2010-ben elindult Krémmánia a mai napig fontos kapaszkodó azoknak, akik eligazítást, értékelést, véleményeket szeretnének a különböző kozmetikumokról, vagy épp az összetevők listája iránt érdeklődnek.
Rácz Judit 2014-ben adta el az oldalt a Central Médiának, majd elindította a Paula’s Choice magyar webshopját, később pedig a Skinsmartot, ahol az értékesítés mellett felvilágosítással is foglalkoznak. 2017-ben alapította meg a Helia D-vel közösen a saját márkáját, a Geek & Gorgeous-t, amely 2021-ben 1,8 milliárd forintos árbevételt ért el – és közben nagyon sokak bőrét mentette meg.