965 lóerő talán már elég lehet a legújabb hibrid Mercedesben
Három évvel ezelőtt volt szerencsénk alaposan letesztelni a 4 ajtós Mercedes-AMG akkori legerősebb kivitelét, a 639 lóerős, illetve 900 Nm-es produkcióra képes 4 literes biturbó V8-as benzinmotorral szerelt 63 S-t. Azóta kijött a típusból egy még potensebb változat, az immár nem kevesebb, mint 843 lóerős teljesítménnyel, illetve 1470 Nm-es nyomatékkal rendelkező plugin hibrid 63 S E Performance, és most ez utóbbiból érkezett egy tuningolt verzió.
Az Opus által kezelésbe vett csúcsragadozó teljesítménye 965 lóerőre nőtt, ami mellé szerénynek éppen nem mondható 1550 Nm-es csúcsnyomaték társul.
A szakszerű tuningnak köszönhetően a 0-100-as gyorsulás szintideje 2,9-ről 2,7 másodpercre olvadt, a 0-200-as sprintet pedig az eddigi 10 helyett akár 8,55 másodperc alatt is le lehet tudni.
A 316-ról 321 km/h-ra növelt végsebességű Mercedes-AMG-ből a későbbiekben 1000 lóerőt meghaladó teljesítményű változatot is készít majd az Opus.