1600 lóerő és nyitott tető: így búcsúzik a Bugatti négyturbós W16-os motorja
Amikor a Bugatti 2016-ban bemutatta a Chiront, a cég vezetői kijelentették, hogy a hipersportautóból egész biztosan nem lesz nyitható tetejű változat. Azóta eltelt hat esztendő és most mégis itt a Mistral, ami nem más, mint a Chiron roadster testvérmodellje:
Ez a gyártó utolsó modellje, melynek meghajtásáról a legendás négyturbós 8 literes W16-os egység gondoskodik.
A Mistralban konkrétan a Chiron Super Sport 300+ 1600 lóerős teljesítményű, illetve 1600 Nm nyomatékú erőforrása teljesít szolgálatot.
A 420 km/h végsebességű roadsterből 99 példány fog készülni, és nem meglepő módon máris az összes autónak van gazdája.
Az 5 millió eurós, vagyis átszámítva mintegy 2 milliárd forintos hipersportkocsi első példányait az ígéretek szerint 2024-ben vehetik át a megrendelők.